In de pers

De imkersvereniging Schouwen-Duiveland vindt het belangrijk om u te informeren over haar activiteiten en duikt dan ook regelmatig op in de lokale media. Naast de vele artikelen in lokale kranten geeft de vereniging ook interviews bij Omroep Zeeland en Radio Schouwen-Duiveland. Tijdens de Landelijke Open Imkerijdag op 13 juli 2019 heeft RTL 4 in Renesse opnamen gemaakt bij het BIJenhuisje (verwijzing). De imkersvereniging is heel blij met alle media aandacht en heeft in 2019 in de Wereldregio een zomerreeks kunnen publiceren. Uit de vele reacties is gebleken dat dit door veel mensen is gewaardeerd. Onder het kopje “In de pers” (verwijzing) kunt u recente en leuke artikelen vinden.

Sinds begin 2018 verspreidt de vereniging richting haar leden en andere imkersverenigingen ook regelmatig informatie in de vorm van het 2-maandelijkse lijfblad BIJkletsen. Als u geïnteresseerd bent, wordt u via linkjes de mogelijkheid geboden om de diverse uitgaven in PDF formaat te bekijken en bij interesse te downloaden.