Spring naar inhoud

Informatie

De imkersvereniging Schouwen-Duiveland biedt haar lezers graag de mogelijkheid om gemakkelijk informatie te vinden over de imkerij, biodiversiteit en de vereniging zelf.

Onder het kopje onderwerpen wordt u onder meer informatie gegeven over het inrichten van uw Bijvriendelijke tuin, het maken van een goed bijenhotel, over honingbijen, andere bestuivende insecten en biodiversiteit. We proberen u deze informatie op een zo toegankelijk mogelijke manier te presenteren. In 2020 zullen we dan ook een aantal korte films maken die u snel wegwijs maken in het gekozen onderwerp. En als u daarna over deze en andere onderwerpen nog meer zou willen weten, dan verwijzen we u graag naar interessante links.
Hier twee linkjes naar info die je zelf toe kan passen voor wilde bijen en insekten.
Flyer Mini Bijenburcht
Grote Bijenburcht